Webbplatsen använder kakor (cookies) för att webbplatsen ska fungera på ett bra sätt för dig. Genom att surfa vidare godkänner du att vi använder kakor. Vad är kakor?
Google translate
Översätt sida
Använd Google Translate för att översätta webbplatsen. Strömsunds Hyresbostäder AB tar inget ansvar för att översättningen blir korrekt.
Saepmie
Har det uppstått en skada eller ett fel du behöver felanmäla till oss? Det gör du enkelt via vårt webbformulär som finns här på sidan. Det är viktigt att du felanmäler problemen, så att vi snabbt kan åtgärda felen.
Anmäl alla skador eller fel till Strömsunds hyresbostäder. Det är särskilt viktigt att du anmäler skador som är så allvarliga att de kan förvärras om du inte anmäler på en gång.
Felanmälan kan du göra på tre sätt:
Vi åtgärdar felen som våra hyresgäster anmäler olika snabbt, beroende på hur allvarliga de är. Fyll i korrekt mejladress och mobilnummer i din anmälan så får du automatiskt en bekräftelse på att din felanmälan är registrerad.
Oavsett hur skadedjur kommit in i lägenheten är du som hyresgäst enligt hyreslagen skyldig att anmäla. Om du gör det i tid går det smidigare och snabbare att få bort dem.
Du som hyresgäst har rätt till kostnadsfri sanering, det gäller inte om du varit vårdslös eller låtit bli att meddela oss. Tveka därför inte att göra en felanmälan om du har uppmärksammat eller misstänker att skadedjur finns i din lägenhet. Du är också välkommen att kontakta oss om du har frågor.
Relaterad information
Vid akuta fel efter kontorstid
Om du har ett akut fel efter kontorstid eller under helgen:
Viktiga uppgifter
Följande uppgifter är bra att ha till hands när du gör en felanmälan:
Kontakta oss
Senast ändrad/granskad: 18 november 2020