Publicerad:
Höstens informationsbrev till våra hyresgäster
Hösten börjar så sakteliga göra entré och det är tid för höstens informationsbrev.
Felanmälan
- Om något är fel i din lägenhet så felanmäler du enkelt via vår hemsida, mail shb.felanmalan@stromsund.se eller via telefon på 0670-164 20.
- Om du låst dig ute eller tappat din nyckel så kan du få din lägenhet upplåst. Vi hjälper dig dygnet runt alla dagar i veckan. Kostnaden är 800 kronor.
- Visste du att nu kan du ansöka om Autogiro via vår E-tjänst ? Autogiro är ett snabbt och smidigt sätt att betala hyran på. Banken drar då korrekt belopp den sista vardagen varje månad. Du kan givetvis alltid höra av dig till oss för att få en Autogiro ansökan via post.
- Ett organiserat boendeinflytande bidrar till en högre kvalitet i boendet. Genom ett boråd kan du vara med och påverka boendemiljön i ditt område. Strömsunds Hyresbostäder kan också, via ett boråd erbjuda ekonomiskt stöd till olika aktiviteter för dig och dina grannar.
- Strömsunds Hyresbostäder gästparkeringar är enbart avsedda för besökande till våra hyresgäster. På dessa parkeringsplatser kan besökande parkera sin bil maximalt i 24 timmar. Parkeringsövervakning sker via Prevent.
Strömsunds hyresbostäder AB
Storgatan 19
833 33 Strömsund
Kontakta gärna
-
Strömsunds hyresbostäder
0670-169 55
Dela denna sida:
- Innehållsansvarig: Stefan Jönsson
Senast ändrad/granskad: