Webbplatsen använder kakor (cookies) för att webbplatsen ska fungera på ett bra sätt för dig. Genom att surfa vidare godkänner du att vi använder kakor. Vad är kakor?

Google translate

X

Översätt sida

Använd Google Translate för att översätta webbplatsen. Strömsunds Hyresbostäder AB tar inget ansvar för att översättningen blir korrekt.


Saepmie 

 | Press 

Lyssna på sidan Lyssna

Publicerad:

Felanmäl bara de mest akuta felen

På grund av att smittspridningen av covid-19 fortsätter att öka utför vi inga felanmälningar om du som hyresgäst är hemma.

Viktig information till er hyresgäster som har gjort en felanmälan eller ska göra.

  • När ni felamäler så kommer vi boka in en tid då vi kommer för att åtgärda felet. Ni ska då inte vara i bostaden.
  • Visar det sig att ni trots detta ändå befinner er i lägenheten kommer felet inte att åtgärdas
  • Gör ingen felamälan om felet inte är akut och måste åtgärdas direkt
  • Komihåg att saker som att byta lampor , rensa vattenlås och byta proppar är sådant du som hyresgäst ska göra själv. Sådana fel är således inget vår personal kommer att utföra.
  • Det finns flera sätt att felanmäla på, antingen via telefon 0670- 164 20, eller mail shb.felanmalan(a)stromsund.se, eller via vår hemsida.
  • Länk till vår felanmälan

Hela världen kämpar just nu för att motverka spridningen av Covid-19, det är allas ansvar att inte sprida smitta!

Pratbubblor

Kontakta oss

Strömsunds hyresbostäder AB

Storgatan 19

833 33 Strömsund

Kontakta gärna

Senast ändrad/granskad: